Szkoła Podstawowa nr 7 im. J. Korczaka w Giżycku otrzymała dofinansowanie w ramach „Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021 – 2025” w łącznej kwocie 15 000 zł. Zgodnie z wytycznymi programu środki finansowe zostaną przeznaczone przede wszystkim na zakup nowości książkowych oraz elementów wyposażenia do biblioteki szkolnej, a także promocję czytelnictwa.
13.11.2019 r. w naszej szkole odbyły się MISTRZOSTWA POWIATU W KOSZYKÓWCE DZIEWCZĄT klas VII i VIII. Drużyna w składzie:Młynarczyk Magdalena, Żukowska Alicja, Żukowska Martyna, Rutkowska Natalia, Buśko Milena, Swacha Magdalena, Malinowska Gabriela, Flis Patrycja, Durak Maja, Gutowska Zuzanna, Danowska Martyna zajęły I MIEJSCE, pokonując zawodniczki z SP 2 i SP 4.
13.11.2019 r. w naszej szkole odbyły się MISTRZOSTWA POWIATU W KOSZYKÓWCE DZIEWCZĄT klas VII i VIII. Drużyna w składzie:Młynarczyk Magdalena, Żukowska Alicja, Żukowska Martyna, Rutkowska Natalia, Buśko Milena, Swacha Magdalena, Malinowska Gabriela, Flis Patrycja, Durak Maja, Gutowska Zuzanna, Danowska Martyna zajęły I MIEJSCE, pokonując zawodniczki z SP 2 i SP 4.
30 ucisków i dwa wdechy wykonywane do momentu przyjazdu karetki pogotowia, tyle trzeba, by uratować życie osoby, która przestała oddychać. Tego i wielu innych ważnych rzeczy dowiedzieliśmy się od Pana Marcina Jakowicza – ratownika medycznego, który odwiedził naszą świetlicę szkolną we wtorek 12.11.19 r. Pan Marcin wytłumaczył nam kiedy i jak długo należy udzielać pierwszej pomocy przedmedycznej i dlaczego udzielenie jej jest tak ważne dla naszego zdrowia i życia. Dzięki wizycie Pana Marcina wiemy, jakich informacji musimy udzielić wzywając pogotowie ratunkowe, wiemy w jaki sposób prawidłowo sprawdzić, czy osoba poszkodowana oddycha i jak bezpiecznie ułożyć osobę poszkodowaną w pozycji bocznej ustalonej. Dzięki Panu Marcinowi dowiedzieliśmy się jak powinien przebiegać masaż serca, którego prawidłowe wykonanie mogliśmy przećwiczyć na fantomach. Pan Marcin pokazał nam również defibrylator, wytłumaczył jego zastosowanie i pokazał jak prawidłowo jego użyć. Dowiedzieliśmy się, że najbliższy defibrylator znajduje się koło wejścia na lodowisko. Pan Marcin wytłumaczył i pokazał, co zrobić w przypadku zasłabnięć i zadławień. Każdy z nas otrzymał od Pana Marcina prezent: Dyplom Małego Ratownika i opaskę odblaskową. Bardzo dziękujemy Panu Marcinowi za wizytę i mamy nadzieję, że nie było to nasze ostatnie spotkanie.
Dziś kolejna dawka informacji i kartkach dla Michasi. Zeszły tydzień był trochę uboższy w korespondencję, gdyż na adres szkoły przyszło tylko 11 listów (razem 101!), ale za to skąd!!! Listy przyszły z: Szkoły Podstawowej w Spytkowie, Przedszkola Samorządowego w Rynie, Przedszkola nr 6 w Nysie, z Poznania, Warszawy, Radomia z Włoch (Florencji), Irlandii, Anglii (2 listy) i Stanów Zjednoczonych! :D Bardzo dziękujemy tym, którzy już wysłali życzenia dla naszej Wojowniczki :) Udostępniajcie post, niech idzie w świat informacja o naszej akcji! Niech Michasia wie, że nie tylko my z nią walczymy, ale walczy razem z nią cała Polska, Europa, a nawet świat!!! :D :D :D Kartki można wysyłać na adres: Michasia Kozłowska Szkoła Podstawowa nr 7 ul. Wodociągowa 8 11-500 Giżycko Kartki można również przynieść bezpośrednio do szkolnej świetlicy.
Szanowni Rodzice! Drodzy Uczniowie! Każdy chciałby, żeby zajęcia odbywały się w nowoczesnych, przytulnych i bogato wyposażony salach. Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom w naszej szkole jest tworzone miejsce, w którym będą realizowane zajęcia rewalidacyjne oraz wychowawcze i wyciszające. Sala C06 niebawem zostanie wyremontowana i profesjonalnie wyposażona. Znajdą się tam między innymi sprzęty do terapii integracji sensorycznej (huśtawka, kropla, wałki, dyski sensoryczne itp.), pomoce do terapii ręki (chwytaki, rękawiczki do ćwiczenia mięśni dłoni itp.), pomoce do stymulacji polisensorycznej (kostki dźwiękowe, poduszeczki fakturowe itp.), pomoce do treningu umiejętności społecznych - TUS (pomoce symulujące sytuacje zaczerpnięte z życia codziennego itp.), pomoce interaktywne oraz wiele innych sprzętów, które umożliwią podniesienie poziomu wsparcia udzielanego przez szkołę.