87 428 90 60

ul.Wodociągowa 8
11-500 Giżycko

Informacje o szkole

oferta szkoły, dokumenty, projekty, przetargi, ...

Informacje dla uczniów i rodziców

świetlica, opłaty, nauczyciele, rekrutacja, konkursy, pedagog, psycholog, logopeda, ...

Poznaj Polskę

Biblioteka

Informacja o działalności szkolnej biblioteki

Dalej

Międzyszkolny Zespół Nauczania Języka Ukraińskiego i Religii Greckokatolickiej

Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa

2.0

Szkoła Podstawowa nr 7 im. J. Korczaka w Giżycku otrzymała dofinansowanie w ramach „Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021 – 2025” w łącznej kwocie 15 000 zł. Zgodnie z wytycznymi programu środki finansowe zostaną przeznaczone przede wszystkim na zakup nowości książkowych oraz elementów wyposażenia do biblioteki szkolnej, a także promocję czytelnictwa.

Czytaj dalej

IMG 9970

W środę, 19 czerwca, odbył się w naszej szkole Bal Ósmoklasisty 2024, wyjątkowe wydarzenie, będące pożegnaniem z edukacją podstawową i hucznym świętowaniem rozpoczęcia nowego etapu w życiu. Uczniowie rozpoczęli bal uroczystym przywitaniem przybyłych gości oraz pięknie zatańczonym Polonezem. Nie obyło się również bez części artystycznej, a uczniowie bawili się we wspaniale udekorowanej sali.

Fotorelacja:

W ostatnim tygodniu roku szkolnego klasa 5b tradycyjnie już wypłynęła w rejs po jeziorze Kisajno. Na pokładzie statku "Posejdon" zapomnieliśmy o szkole, nauce i związanych z tym całorocznych obowiązkach. Przygrzewające mocno słońce, wiatr we włosach, przyroda w rozkwicie przypomniały nam o zbliżających się wakacjach. Poczuliśmy się wolni i szczęśliwi!  Na całe dwa miesiące żegnamy szkolne mury, nauczycieli i opuszczamy na zawsze piątą klasę! Witaj letnia przygodo! Witajcie lasy, jeziora, góry, słońce i obłoki! Witajcie marzenia!

IMG 20240618 094945710 HDRIMG 20240618 095017202 HDR

Szkoła Podstawowa nr 7 właśnie otrzymała Certyfikat za udział w Dniu Pustej Klasy.  Pamiętamy ten wspaniały dzień!!!

448636060 977191501078829 3283467404547830630 n

image0 1

W klasie IVb ostatnim rzutem na taśmę przed wakacjami odbył się Klasowy Pokaz Talentów, na którym uczniowie zaprezentowali swoje zdolności i talenty. Był śpiew, taniec, recytacja, gra na instrumencie oraz ukladanie kostki Rubika na czas.Braw nie było końca. Wszyscy uczniowie tej klasy z zachwytem oglądali prezentowane talenty. Na zakończenie uczniowie, który zaprezentowali się na forum klasy otrzymali dyplomy i słodką niespodziankę.

smok

Nasza wycieczka była bardzo owocna. Pierwszego dnia zwiedzaliśmy stare miasto, dotykaliśmy dzwonu Zygmunta, oglądaliśmy sarkofagi 17 władców Polski, byliśmy w domu i pracowni Jana Matejki.
Drugiego dnia rano zwiedzaliśmy kopalnię soli w Wieliczce, a po południu oglądaliśmy wielkie dzieła Matejki, Podkowińskiego, Chełmońskiego i innych wielkich malarzy w krakowskim Muzeum Narodowym.
Trzeci dzień był najbardziej intensywny ponieważ z buta zdobyliśmy Morskie Oko, tu mieliśmy trochę pecha ponieważ w górach widzieliśmy tylko mleko.
Ostatniego dnia jeszcze raz odwiedziliśmy piękny Rynek Główny i przy okazji byliśmy świadkami jak policja narkotykowa złapała Pablo Eskobara.
Do domu wróciliśmy oczywiście samolotem.