87 428 90 60  
sekretariat@sp7.gizycko.pl

ul.Wodociągowa 8
11-500 Giżycko

Informacje o szkole

oferta szkoły, dokumenty, projekty, przetargi, ...

Informacje dla uczniów i rodziców

świetlica, opłaty, nauczyciele, rekrutacja, konkursy, pedagog, psycholog, logopeda, ...

Poznaj Polskę

Biblioteka

Informacja o działalności szkolnej biblioteki

Dalej

Matematyka

Informacja o konkursach matematycznych

Dalej

100 lat

Informacja o działaniach na 100-lecie Niepodległej

Dalej

MZNJUiRG

Międzyszkolny Zespół Nauczania Języka Ukraińskiego i Religii Greckokatolickiej

Dalej

Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa

2.0

Szkoła Podstawowa nr 7 im. J. Korczaka w Giżycku otrzymała dofinansowanie w ramach „Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021 – 2025” w łącznej kwocie 15 000 zł. Zgodnie z wytycznymi programu środki finansowe zostaną przeznaczone przede wszystkim na zakup nowości książkowych oraz elementów wyposażenia do biblioteki szkolnej, a także promocję czytelnictwa.

Czytaj dalej

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /templates/dd_speedtruck_109/functions.php on line 201

kwiatkiWitam w imieniu własnym jak i moich uczniów. Od pewnego czasu obowiązuje nauczanie zdalne, nie ominęło i nas :). W pierwszej kolejności chciałbym podziękować RODZICOM za wspaniałą współpracę, wyrozumiałość, cierpliwość, zaangażowanie, bez ich pomocy byłoby ciężko. Teraz czas na podziękowania dzieciom za ich przede wszystkim duże chęci, piękną pracę, wytrzymałość
i entuzjazm. To tak na dobry początek. Chciałabym zaprezentować nasze prace, które docierają do mnie drogą elektroniczną. Jestem pod ogromnym wrażeniem otrzymywanych zadań i prac. Każdy dzień to inne wyzwania. Podczas naszych lekcji pojawiały się dodatkowe zadania- dla chętnych, były to różnorodne doświadczenia dla dzieci m.in. z wodą, balonem itp.. oraz były i takie, gdzie dzieci zamieniały się w postać wynalazców, ich pomysły nie miały końca. Dzieci przy współpracy rodziców wykazały się dużą pomysłowością. Uznałam, iż niektóre z nich należałoby opatentować. Po otrzymanych filmikach widać było radość i zadowolenie dzieci, a chętnych było duuużo…, co mnie bardzo ucieszyło. Dzieciom dużo emocji dostarczyło granie na pianinie online, były to melodie do znanych piosenek: „Mam chusteczkę haftowaną”, „Wlazł kotek na płotek”, „Kurki trzy”. Wychowankowie wykazali się dużym zainteresowaniem i chęcią w przystąpieniu do konkursów szkolnych. galeria

Czytaj więcej: Z życia klasy 3 C

Z2Klasa 5 b uczestniczy w ogólnopolskim projekcie pt. "Zaproś mnie na swoją lekcję", któremu przyświecają idee: twórczej, ciekawej edukacji, spotkań z interesującymi ludźmi, poszerzania zainteresowań i przyjemniejszej realizacji podstawy programowej. Wszyscy uczestnicy angażują się w niego bezpłatnie. W ramach akcji klasa miała już spotkanie autorskie, a w piątek 22 maja poznała "Chaotyczną historię brudu" dzięki Pani Danucie Kaczmarowskiej z Tuczna (Kujawy). Na zajęciach dowiedzieliśmy się, jak dbano dawniej o higienę. Okazuje się, że w średniowieczu byliśmy jednym z najczystszych narodów, bo kapaliśmy się raz w tygodniu, gdy inne nacje raz w miesiącu albo i rzadziej. Król Francji Ludwik XV pobił wszelkie rekordy, bo kąpał się w swoim 72- letnim życiu tylko 4 razy, a po raz pierwszy zrobił to w wieku 34 lat. Wcześniej smarowano go masłem. Z kolei nasz król Władysław Jagiełło miał wannę w kształcie konia i bardzo lubił kąpiele. Przyjmował nawet petentów, gdy się kąpał albo siedział w ubikacji.galeria

Czytaj więcej: Projekt "Zaproś mnie na swoją lekcję"

obraz kamery odwrócony przez soczewkę 1.3Eksperyment i obserwacja zajmują w fizyce centralne miejsce. Zazwyczaj jest tak, że szkolne eksperymenty przeprowadzaliśmy w grupach i realizowaliśmy je według następującego schematu: wywołanie procesu, regulowanie warunków, kontrola i pomiar, hipoteza i jej weryfikacja. Czy możliwe jest eksperymentowanie w domu bez pomocy specjalistycznego sprzętu? Okazuje się, że TAK. Domowe zadania doświadczalne możemy wykorzystywać do przeprowadzania prostych pomiarów i obserwacji.

Czytaj więcej: Zabawy z fizyką w domu

pisarka15 maja klasa 5b uczestniczyła w spotkaniu autorskim online z panią Małgorzatą Swędrowską - autorką książek dla dzieci i nauczycieli, wykładowczynią na Uniwersytecie w Poznaniu, propagatorkę czytania wrażeniowego. Pani Małgosia pokazała nam niezwykłe książki. Była maciupeńka książeczka o Calineczce, którą można było zamknąć w dłoni. Była tez 8,5 metrowa, której nie mogliśmy zobaczyć w całości, bo nie mieściła się w pokoju.Oglądaliśmy książkę obrazkową laureatki Nagrody Nobla Olgi Tokarczuk oraz książki naszego gościa. Dowiedzieliśmy się, że nie należy oceniać książki po...jej grubości, bo może okazać się, że 500 stron przeczytamy szybciej niż 100. Dlaczego? Bo ta pierwsza może mieć wiele obrazków i duże litery, a druga "gęsty" druk. Wiemy już, że w książkach możemy przeglądać się jak w lustrze, szukać w nich rozwiązań naszych problemów. Po spotkaniu czuliśmy mały niedosyt, bo nie mogliśmy zadać wszystkich pytań i pochwalić się swoimi biblioteczkami, ograniczył nas czas. Dziękujemy serdecznie pani Małgosi za przyjęcie zaproszenia! Lekcja została zorganizowana, by uczcić Tydzień Bibliotek, który trwał od 8 do 15 maja. galeria

Dyrekcja szkoły

person1

Ewa Kamińska

Dyrektor
person2

Dariusz Pstrak

wicedyrektor
person3

Paweł Kordowski

wicedyrektor - zajmuje się sprawami klas 1 - 4