Obiady
| „Po sprawdzianie i kartkówce, brzuszek Twój poczuje głód. Bogaciel Ida, klasa 8C | „Gdy głód w szkole Cię dopada, na stołówkę szybko wpadaj. Laszczkowska Iga, klasa 2B | 
**karty zgłoszeniowe uczestnictwa na stołówkę szkolną należy dostarczyć do 20.08.2025 r. Zgłoszenie należy podpisać własnoręcznie.
***Scan dokumentu można przesłać na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
***Zdjęcia dokumentu nie są honorowane.
***Błędnie wypełnione dokumenty zostaną odrzucone
opłaty za obiady należy uiścić z góry przelewem na wskazane konto bankowe nr 89 1240 5787 1111 0010 5861 5848 do dnia 1-go każdego miesiąca do godziny 11:00.
koszt obiadu w danym miesiącu jest widoczny poniżej.
KOMUNIKAT dla rodziców i nauczycieli
Zapisy na obiady - obowiązujące zasady
- zgłoszenia chęci uczęszczania na obiady szkolne należy dokonać raz na rok szkolny..
- zapis ucznia należy zgłosić w miesiącu poprzedzającym - do 28-go dnia miesiąca do godziny 11:00.
- opłaty za obiady należy uiścić przelewem na wskazane konto bankowe nr 89 1240 5787 1111 0010 5861 5848 do dnia 1-go każdego miesiąca do godziny 11:00.
- brak zapłaty kasuje zapis.
W tytule przelewu należy wprowadzić imię i nazwisko, miesiąc, którego dotyczy opłata oraz klasę.
- opłaty należy dokonać z góry za pełny miesiąc, ewentualne odliczenia zostaną zastosowane w miesiącu następnym.
- bezpośredni telefon do Pani Intendent: 798-617-115
- w razie choroby lub nieobecności dziecka na obiedzie - należy je wypisać mailowo bądź telefonicznie dzień wcześniej do godziny 9:00, a w sytuacjach nagłych maksymalnie do godz. 8.00 rano danego dnia.
- w przypadku wycieczek zorganizowanych - wypisy zostaną uwzględnione z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem. Wypis ucznia po tym terminie nie zostanie zastosowany.
- załącznik: Karta zgłoszeniowa - do wygenerowania
Rezygnację z uczęszczania na stołówkę szkolną należy zgłosić w formie pisemnej. Brak wpłaty za obiady ucznia nie powoduje wykreślenia z listy korzystających ze stołówki szkolnej. Opłaty będą naliczane do momentu zgłoszenia rezygnacji przez rodzica. Po 30 dniach następuję zawieszenie w korzystaniu do momentu zapłaty.
!!!Nowy system zamawiania posiłków „zamowposilek.pl”!!!
Od 02.09.2025 wprowadzamy nowy system zamawiania posiłków „zamowposilek.pl”. Rejestracja jest już
uruchomiona.
Rejestracja jest możliwa na naszej stronie internetowej:
https://aplikacja.zamowposilek.pl/nowy_rodzic/f0ba6207
Przekazuję Państwu instrukcję logowania do płatności BLIK za obiady szkolne. Informuje również, że w aplikacji istnieje możliwość zgłaszania wypisów dziecka z obiadów w danym dniu.
Przypominam, że warunkiem zapisania dziecka na obiady jest wcześniejsze złożenie deklaracji w formie papierowej. Brak złożonego dokumentu powoduje anulowanie zgłoszenia ucznia.
Proszę pamiętać, że logowanie powinno nastąpić najpierw na stronie www a dopiero po zalogowaniu na stronie należy pobrać aplikację na telefon komórkowy zgodnie z INSTRUKCJĄ
 
 
 
	
		 
	
		












