87 428 90 60  
sekretariat@sp7.gizycko.pl

ul.Wodociągowa 8
11-500 Giżycko

Informacje o szkole

oferta szkoły, dokumenty, projekty, przetargi, ...

Informacje dla uczniów i rodziców

świetlica, opłaty, nauczyciele, rekrutacja, konkursy, pedagog, psycholog, logopeda, ...

Poznaj Polskę

Biblioteka

Informacja o działalności szkolnej biblioteki

Dalej

Matematyka

Informacja o konkursach matematycznych

Dalej

100 lat

Informacja o działaniach na 100-lecie Niepodległej

Dalej

MZNJUiRG

Międzyszkolny Zespół Nauczania Języka Ukraińskiego i Religii Greckokatolickiej

Dalej

Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa

2.0

Szkoła Podstawowa nr 7 im. J. Korczaka w Giżycku otrzymała dofinansowanie w ramach „Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021 – 2025” w łącznej kwocie 15 000 zł. Zgodnie z wytycznymi programu środki finansowe zostaną przeznaczone przede wszystkim na zakup nowości książkowych oraz elementów wyposażenia do biblioteki szkolnej, a także promocję czytelnictwa.

Czytaj dalej

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /templates/dd_speedtruck_109/functions.php on line 201

kropeczkaWszystkie klasy szóste oraz VIIA włączyły się w akcję na lekcjach matematyki. W dniu Święta Kropki jak przystało na kreatywnych, uczniowie rozwiązywali krzyżówki i nietypowe zadania pracując w grupach. Potrzebne były umiejętności rachunkowe w zakresie liczb naturalnych, ale też i ułamków. Wszystkie grupy z każdej klasy zostały nagrodzone – były to oceny celujące, plusy lub dodatkowy punkt na kartkówce w przyszłości (gdyby był potrzebny ;) ). Oczywiście nagrody przyznane zostały według określonych kryteriów, które zostały ustalone na początku zajęć. Mamy nadzieję, że kreatywność będzie towarzyszyć uczniom nie tylko od święta. galeria

pedagogika specjalnaOd 1. września 2022r. w naszej szkole zostali zatrudnieni pedagodzy specjalni.
Są nimi:
Monika Ostrowska - oligofrenopedagog, pedagog specjalny w zakresie edukacji i rewalidacji osób z autyzmem i zespołem Aspergera, terapeuta pedagogiczny, n-el przedszkola i nauczania poczatkowego, n-el wspomagający w pracy z uczniem z Zespołem Aspergera

Monika Ciołek - oligofrenopedagog, surdopedagog, terapeuta integracji sensorycznej, terapeuta ręki, provider IAS Johansen i ATS Neuroflow.

Czym zajmują się pedagodzy specjalni?
Z jednej strony wspierają dzieci i młodzież z różnymi problemami rozwojowymi, z drugiej zaś dążą do wypracowania postaw tolerancji i akceptacji wśród wszystkich uczniów. Co więcej służą pomocą rodzicom i nauczycielom, by społeczność szkolna składająca się z osób o rożnych potrzebach była niczym puzzle, które choć tak bardzo różnią się od siebie, ułożone tworzą wspaniałą całość. 

Czytaj więcej: pedagodzy specjalni

kropa15 września uczniowie klasy II a, włączyli się w obchody Międzynarodowego Dnia Kropki, święta kreatywności, talentu, wiary we własne możliwości i świetnej zabawy. Motywem przewodnim była kropka, dlatego w tym dniu zadbaliśmy o wyjątkowy strój, założyliśmy ubrania w kropki. W tym dniu podczas zajęć wykonywaliśmy różnorodne zadania związane z kropką. Dzień upłynął nam miło. Było wesoło, ciekawie i emocjonująco. galeria

Uwaga! Rozpoczynamy nabór do Szkolnego Koła Wolontariatu. Od poniedziałku 19.09 w świetlicy szkolnej będzie można pobrać druk „Zgody” na udział w szkolnym wolontariacie. Więcej informacji znajdziecie na plakacie 😊Plakaty znajdziecie także na terenie szkoły i na naszej tablicy informacyjnej koło gabinetu Pana wicedyrektora Pawła Kordowskiego 😊 Serdecznie zapraszamy 😊

Nabór

fizykaPomiar to jedna z najważniejszych czynności w naukowym badaniu świata. 15 września klasy siódme na lekcji fizyki miały okazję sprawdzić swoją wiedzę w praktyce dokonując pomiarów szerokości chodnika na terenie szkoły. Lekcja okazała się nie lada wyzwaniem zwłaszcza w przypadku gdy przyrządy miernicze nie były dostosowane do zadania. Uczniowie wybrali taśmy miernicze, „metrówki”, centymetry krawieckie i linijki. Celem tej lekcji był nie tylko sam pomiar, ale przede wszystkim ( co okazało się najtrudniejsze) opracowanie wyników tego pomiaru. Uczniowie musieli wykorzystać zdobytą wiedzę z poprzedniej lekcji na temat dokładności przyrządu i zapisu wyników pomiaru uwzględniających niepewność pomiarową. Dlaczego to była tak ważna lekcja? Lord Kelvin, wielki dziewiętnastowieczny uczony angielski, napisał: „Często powtarzam, że gdy coś mierzysz i wyrażasz w liczbach, to wiesz trochę o tym »czymś«. Jeśli tego »czegoś« nie możesz zmierzyć i gdy nie możesz go opisać za pomocą liczb, twoja wiedza jest skromna i niezadowalająca. Ona może być początkiem nauki, ale to ledwie mały myślowy krok w jej kierunku". 

galeria

Dyrekcja szkoły

person1

Ewa Kamińska

Dyrektor
person2

Dariusz Pstrak

wicedyrektor
person3

Paweł Kordowski

wicedyrektor - zajmuje się sprawami klas 1 - 4