Szkoła Podstawowa nr 7 im. J. Korczaka w Giżycku otrzymała dofinansowanie w ramach „Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021 – 2025” w łącznej kwocie 15 000 zł. Zgodnie z wytycznymi programu środki finansowe zostaną przeznaczone przede wszystkim na zakup nowości książkowych oraz elementów wyposażenia do biblioteki szkolnej, a także promocję czytelnictwa.
Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /templates/dd_speedtruck_109/functions.php on line 201
Dnia 04.11.21r. z okazji Światowego Dnia Ziemniaka, dzieci z klasy 2a i 2b wybrały się do SHUSARNIA JADALNIA na zajęcia. Było tam spotkanie z szefem kuchni, który opowiadał o potrawach, jakie można zrobić z ziemniaków, były zagadki o warzywach oraz poznaliśmy historię przybycia ziemniaków do Polski. Następnie wykonaliśmy Cudaka z ziemniaka, wykorzystując różne ozdoby. Powstały ciekawe i śmieszne Cudaki. Skoro byliśmy w restauracji: nie mogło zabraknąć konsumpcji, oczywiście jedliśmy potrawy z ziemniaków. Było smacznie i pysznie. Na pamiątkę tego wydarzenia otrzymaliśmy piękne dyplomy.
Zapraszamy do udziału w akcji RAK'N'ROLL ODDAJ WŁOS! Wszelkie informacje o akcji znajdziecie na poniższym plakacie lub na plakacie na naszej tablicy (parter bloku B, przy gabinecie Pana Wicedyrektora) :) Szkolne Koło Wolontariatu
wraz z końcem 2021 roku, po ośmiu latach, wygaszeniu ulegnie Giżycka Karta Dużej Rodziny. Powodem takiej decyzji jest znacznie bogatsza oferta korzyści wynikających z posiadania Ogólnopolskiej Karty Dużej Rodziny, a także dostępność Giżyckiej Karty Mieszkańca dla szerszego grona odbiorców, nie tylko dla rodzin wielodzietnych. Jeśli są Państwo posiadaczami Giżyckiej Karty Dużej Rodziny i nadal chcą korzystać ze zniżek w zasięgu lokalnym, zachęcamy do złożenia wniosku o wydanie Giżyckiej Karty Mieszkańca. W bazie partnerów GKM znajdują się zarówno miejskie jednostki, jak również miejscowi przedsiębiorcy. Lista partnerów Giżyckiej Karty Mieszkańca będzie się stale poszerzać! Informacje o Giżyckiej Karcie Mieszkańca znajdą Państwo na oficjalnej stronie Urzędu Miejskiego www.gkm.gizycko.pl oraz pod nr tel. 798 617 629. Do udziału w Programie zaprasza Burmistrz Giżycka Wojciech Karol Iwaszkiewicz.
Z wyrazami szacunku Koordynator GKM Katarzyna Zadroga Biuro Promocji i Polityki Społecznej UM Giżycko
Uczniowie klasy 2a i 2b 28 października wybrali się na wycieczkę do Olsztyna. Organizatorkami były Panie: Marzena Pstrak i Wanda Doliasz. Celem wycieczki było między innymi rozbudzanie zainteresowania kulturą oraz wyzwalanie pozytywnych uczuć i emocji oraz zdobywanie wiadomości na temat Układu Słonecznego. Pierwszą atrakcją był Teatr Lalek. Dzieci poznały zasady prawidłowego zachowania się w Teatrze, podziwiały kukiełki, jawajki i marionetki-główną dekorację Teatru oraz obejrzały przedstawienie: „Królewna Wełenka”. Przedstawienie było ciekawe, humorystyczne i pełne tajemnic. Bezpośredni kontakt aktorów z najmłodszą publicznością był wspaniały, dzięki temu dzieci okazywały swoje przeżycia i emocje. Były zachwycone, o czym świadczyły ich gromkie brawa i owacje na stojąco. Kolejnym punktem wycieczki było Planetarium. Już sam budynek zrobił ogromne wrażenie. Potem było tylko ciekawiej. Pod niebem Planetarium, wiernie naśladującym rzeczywisty firmament uczestniczyliśmy w seansie edukacyjnym pt. „Podróż przez Układ słoneczny”. Autorka seansu oprowadzała nas po nocnym niebie i zwracała uwagę na to, co umyka na co dzień naszej uwadze. W czasie projekcji mogliśmy podziwiać planety, komety, gwiazdy i gwiazdozbiory. Nie zabrakło czasu na wspólną zabawę i spacer ulicami Olsztyna. Krótko mówiąc na wycieczce było Super ! i nie możemy doczekać się następnej.
Październik 2021 - EU Code Week, czyli Europejski Tydzień Kodowania, to oddolna inicjatywa promująca programowanie i umiejętności cyfrowe wśród uczestników w ciekawy i interesujący sposób. Nauka kodowania pomaga wszystkim zrozumieć otaczający nas świat, który ulega ciągłym zmianom. Dlatego postanowiłam wraz z uczniami klas czwartych, piątych i szóstych dołączyć do miliona organizatorów i uczestników. Chcemy inspirować rozwój kodowania, myślenia obliczeniowego by rozwijać nowe pomysły i móc wprowadzać innowacje na przyszłość. Uczniowie wykonywali zadania matematyczne, następnie kodowali odpowiedzi. Praca odbywała się w kilkuosobowych grupach, co sprzyjało rozwijaniu kompetencji społecznych. Było wiele emocji i dobrej zabawy. Każdy z uczestników chciał jak najszybciej zobaczyć końcowy efekt swojej pracy, czyli co kryje się na obrazku.