Szkoła Podstawowa nr 7 im. J. Korczaka w Giżycku otrzymała dofinansowanie w ramach „Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021 – 2025” w łącznej kwocie 15 000 zł. Zgodnie z wytycznymi programu środki finansowe zostaną przeznaczone przede wszystkim na zakup nowości książkowych oraz elementów wyposażenia do biblioteki szkolnej, a także promocję czytelnictwa.
Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /templates/dd_speedtruck_109/functions.php on line 201
Dzięki zaangażowaniu młodzieży z I LO w Giżycku i Zespołu Szkół Elektronicznych i Informatycznych w naszej szkole realizowany jest projekt "Razem w spektrum". Uczniowie szkół średnich rozmawiają z naszymi uczniami o spektrum autyzmu. Pokazują teorię, mówią o świecie z punktu widzenia autystyka, uczą tolerancji, akceptacji i szacunku.
13. marca zaprosiliśmy przyszłych pierwszaków do Siódemki.
Pierwsze spotkanie ze szkołą wzbudziło mnóstwo pozytywnych emocji. Przyśli pierwszoklasiści poznali dyrekcję, niektórych nauczycieli, zwiedzili szkołę. Zobaczyli klasopracownie, bibliotekę, stołówkę, świetlicę,Bibliotekę Umysłu... W każdym z tych miejsc czekała niespodzianka, dzieci robiły bociany z papieru, grały wykorzystując Magiczny Dywan, ćwiczyły słownik z EduPhotonem, grały na instrumentach.
Trudno w kilku słowach opowiedzieć o wszystkim, co się działo...
Chyba się podobało, ponieważ maluchy żegnały się z uśmiechem na ustach i zapewnieniem, że wrócą.
W piątek - 14 marca na wszystkich lekcjach matematyki była nowa uczennica Ludolfina. Z okazji jej urodzin były rebusy, zadania , krzyżówki, szyfrogramy a nawet doświadczenia z wyznaczaniem jej wartości. Wyrazem dobrej zabawy są uśmiechnięte buzie uczniów, kolorowe rysunki będące rozwiązaniem wielu zadań. A oprócz dobrej zabawy każdy ćwiczył umiejętności matematyczne...
A czy wiedzieliście, że w rozszerzeniu liczby Pi ukryta jest wasza data urodzenia? Możecie to sami sprawdzić skanując poniższy kod QR.
Do zobaczenia na kolejnych urodzinach Ludolfiny!!!
4b i 4c zmierzyła się dosłownie i w przenośni. Zadaniem było zmierzenie długości i szerokości korytarza, podanie wymiarów drzwi i schodka, a później siebie nawzajem i dowolnego przedmiotu. Pracowali wszyscy wytrwale, z zaangażowaniem i uśmiechem na twarzy. Było głośno, pracowicie. Energia rozpierała wszystkich Brawo 4b i 4c