87 428 90 60  
sp7@gizycko.pl

ul.Wodociągowa 8
11-500 Giżycko

Informacje o szkole

oferta szkoły, dokumenty, projekty, przetargi, ...

Informacje dla uczniów i rodziców

świetlica, opłaty, nauczyciele, rekrutacja, konkursy, pedagog, psycholog, logopeda, ...

Sukcesy i osiągnięcia szkoły

sukcesy sportowe, naukowe i ...

Biblioteka

Informacja o działalności szkolnej biblioteki

Dalej

Matematyka

Informacja o konkursach matematycznych

Dalej

100 lat

Informacja o działaniach na 100-lecie Niepodległej

Dalej

MZNJUiRG

Międzyszkolny Zespół Nauczania Języka Ukraińskiego i Religii Greckokatolickiej

Dalej

Ruszył nabór do klas pierwszych oraz oddziału przedszkolnego naszej szkoły.

Jeżeli rodzic/prawny opiekun chce zapisać dziecko do szkoły/oddziału przedszkolnego w obwodzie w którym mieszka, wystarczy, że wypełni wniosek/Zgłoszenie do szkoły dziecka zamieszkałego w obwodzie szkoły lub wniosek o przyjęcie do oddziału przedszkolnego – dostępny na stronie w zakładce „Nabór 2021/2022”, wydrukuje go i wraz z oświadczeniem o miejscu zamieszkania złoży w sekretariacie szkoły obwodowej. W tym przypadku dziecko nie musi spełniać żadnych kryteriów, ponieważ do szkoły obwodowej będzie przyjęte z urzędu.

Obejrzyj film

orbita

 

Z okazji Dnia Kobiet składamy najserdeczniejsze życzenia dużo zdrowia, szczęścia, wszelkiej pomyślności, uśmiechu, samych słonecznych dni, spełnienia najskrytszych marzeń.

Wszystkim Paniom ze Szkoły Podstawowej nr 7 życzymy dużo radości- Samorząd Uczniowski oraz Duzi i Mali Panowie ;) 💐

socjoW pierwszym semestrze, nasza Szkoła nawiązała współpracę z giżyckim Centrum Profilaktyki Uzależnień i Integracji Społecznej. Efektem tego były zorganizowane zajęcia pozalekcyjne, skierowane do dzieci i młodzieży w zakresie profilaktyki uzależnień od środków psychoaktywnych. Głównym celem było: zwiększenie poziomu wiedzy na temat problemów związanych z używaniem środków psychoaktywnych i możliwości zapobiegania zjawisku oraz poinformowanie o szkodliwości środków i substancji, których używanie może prowadzić do narkomanii. Ze względu na pandemię wirusa, większość zajęć odbyła się w sposób zdalny. Podczas spotkań uczniowie nauczyli się rozpoznawać i nazywać emocje oraz odpowiednio reagować w sytuacjach konfliktów z rówieśnikami. Dowiedzieli się, jak radzić sobie z agresją oraz poznali sposoby rozładowywania złości. Zapoznali się także z nowym zagadnieniem, jakim są mediacje i negocjacje. Zrozumieli, czym jest uzależnienie od substancji psychoaktywnych, alkoholu, nikotyny oraz ich skutkach. Ponadto nauczyli się asertywności, czyli sztuki kulturalnego odmawiania w sytuacjach nacisku grupowego. Skoncentrowali się na rozwijaniu mocnych stron swojej osobowości, podnoszeniu samooceny i wiary we własne możliwości. Na zakończenie zajęć, każdy z uczestników otrzymał wyróżnienie w postaci dyplomu oraz upominków wręczonych przez dyrektor Centrum Profilaktyki- Ewę Ostrowską.
(Na spotkaniu nie wszyscy uczniowie mogli być obecni, dlatego też nagrody zostaną przekazane przez wychowawcę, kiedy wrócimy do szkoły.)

halas   Hałas Vb Malwina Asanowicz  Hałas Vb Patryk Wojewnik  prezentacjaHałas Vb M ChodanHAŁAS 7a IMG20210309132841  IMG 20210325 153853

 https://liblink.pl/sNueuLYnbM

Pomysły klasy VIb odnośnie projektu o hałasie.
1. Mój pomysł na walkę z hałasem to dłuższe przerwy.
Dlaczego?
- Uczniowie, gdy są 5-cio minutowe przerwy chcą jak najszybciej przedostać się do wyznaczonej sali, przez to mogą powodować ,,korkii przepychanki, starsi uczniowie denerwując się mówią coraz głośniej i robi się straszliwe zamieszanie, w skutek tego jest coraz głośniej, a hałasu chcemy uniknąć.
- Gdy są krótsze przerwy, uczniowie nie mogą wychodzić na dwór, ponieważ się spóźnią na następną lekcję. W szkole robi się gwar, bo robi się więcej uczniów. Jeżeli będą dłuższe przerwy uczniowie będą mogli wychodzić na podwórko, a tym samym będzie mniej osób w szkole i mniejszy hałas.
- Podczas krótkich przerw uczniowie, którzy chodzą na obiady, spieszą się do ustawienia w kolejce i biegając robią większy hałas. Gdy będą dłuższe przerwy, uczniowie będą mogli chodzić na obiady, bez zmartwienia, że nie zdążą spokojnie zjeść obiadu.
2. Mój pomysł na zmniejszenie hałasu w szkole jest taki by uczniowie na przerwach mogli zostać w klasach.
3. Można zrobić różne strefy na korytarzach w szkole. W tych strefach byłyby przygotowane przedmioty do spędzania wolnego czasu, np. kącik gier planszowych, kącik gimnastyczny, kącik dyskusyjny o różnych tematach, kącik teatralny, czytelniczy i tak dalej.

PODZIĘKOWANIEPodczas lekcji języka polskiego uczniowie klasy 6B gościli Panią Arletę Kwaśniewską – ambasadorkę aplikacji WAKELET, która w ramach ogólnopolskiego projektu ,,Zaproś mnie na swoją lekcję" pokazała uczniom ogromne możliwości i zastosowanie tej aplikacji nie tylko w szkole.
Dowiedzieliśmy się, jak się zarejestrować, zalogować, czym są kolekcje w WAKELET oraz jak – krok po kroku – je tworzyć, by uzyskać prezentacje, które można także edytować. Poznaliśmy również możliwości wykorzystania tego narzędzia podczas lekcji, indywidualnie, do celów prywatnych oraz do współpracy z innymi.
Na pewno będziemy korzystać z WAKELETA i wypróbujemy teorię w praktyce już niebawem na zajęciach języka polskiego.galeria

zolnierze wykleciŻołnierze wyklęci, żołnierze niezłomni, polskie powojenne podziemie niepodległościowe i antykomunistyczne.
Niniejsze prezentacje opracowane zostały przez uczniów kl. VIII:
1. Leszczyński Kajetan VIIIE
2. Jaroniec Szymon VIIIE

KIM BYLI CI ŻOŁNIERZE:
Byli patriotami, a spędzili najlepsze lata życia w polskich więzieniach, torturowani i poniżani. Żołnierze Wyklęci, Żołnierze Niezłomni. Zapłacili za swoje przywiązanie do ojczyzny najwyższą cenę. Byli to żołnierze podziemia niepodległościowego, wywodzący się z Armii Krajowej i Narodowych Sił Zbrojnych, którzy od roku 1944 walczyli z wojskami sowieckimi i komunistycznym aparatem terroru o niepodległą Polskę, wierni złożonej przysiędze.

Ponadto zachęcamy do obejrzenia filmów: https://ipn.gov.pl/pl/aktualnosci/66289,Zolnierze-Niezlomni-Zolnierze-Wykleci-cykl-etiud-filmowych.html

CZEŚĆ I WIECZNA CHWAŁA BOHATEROM

Dyrekcja szkoły

person1

Katarzyna Banach

Dyrektor
person2

Ewa Kamińska

wicedyrektor - zajmuje się sprawami klas 5 - 8
person3

Paweł Kordowski

wicedyrektor - zajmuje się sprawami klas 1 - 4